بریس میلواکی(milwaukee brace)


بریس میلواکی (milwaukee brace) جهت درمان انحراف جانبی ستون فقرات(اسکولیوز) و همچنین اصلاح قوز پشتی (کایفوز )استفاده میشود.بهترین زمان استفاده از بریس میلواکی قبل از پایان سن بلوغ استخوانی(اتمام رشد) میباشد.این سن برای دختر حدودا 15 سال و برای پسر حدودا 20 سال میباشد.هر چه قدر سن کمتر باشد،اصلاح انحراف سریع تر و بهتر صورت میگیرد.

بیشتر بخوانید: بریس بوستون(boston brace) جهت درمان اسکولیوز

اجزای تشکیل دهنده این بریس شامل بسکت لگنی،بار های فلزی،رینگ گردنی و پد های اصلاحی می باشد.

این بریس به صورت کاملا اختصاصی برای هر فرد ساخته میشود و بر اساس شدت انحراف ستون فقرات ساخته میشود.برای تاثیر بهتر بریس و جلوگیری از پیشرفت زاویه اسکولیوز، باید طبق برنامه زمانی خاص که توسط پزشک یا مسئول ارتوپدی فنی تعیین میشود،پوشیده شود.

بریس میلواکی با ایجاد یک سیستم سه نقطه فشار انحراف ستون فقرات را اصلاح میکند.هر قوس در ناحیه ستون فقرات دارای سه قسمت میباشد.ابتدای قوس و انتهای قوس و اوج قوس (apex) .نقاط فشاری اصلاحی به نحوی توسط کارشناس ارتز تنظیم میشود که یک فشار اصلاحی در ابتدای قوس و یک فشار در انتهای قوس و یک فشار در اوج قوس قرار گیرد.فشار وارده به انتها و ابتدای قوس در یک جهت و فشار وارده به اوج قوس در جهت مخالف میباشد.جهت اطمینان از نحوه قرار گرفتن صحیح پد ها،بعد از ساخت بریس میلواکی میتوان یک عکس رادیولژی گرفت.

مدت زمان استفاده از بریس میلواکی حدودا 8 ماه میباشد.در طول این دوره ممکن است بریس نیاز به تنظیم مجدد داشته باشد.معمولا قبل از کنار گذاشتن بریس یک عکس رادیولوژی توسط پزشک گرفته میشود که تایید کننده عملکرد بریس میباشد.

رینگ گردنی در این بریس در مواردی که قوس در قسمت های بالا باشد به عنوان یک نیروی عکس العملی عمل میکند.لذا بهترین گزینه درمانی برای قوس هایی که محدوده آنها بالاتر از T9هست،میباشد.

بریس میلواکی(milwaukee brace)
بریس میلواکی(milwaukee brace)

ارتوپدی فنی بزرگمهر کلینیک تخصصی ساخت بریس میلواکی و درمان اسکولیوز در مشهد
برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع دقیق تر از درمان پای پرانتزی می توانید با ما تماس بگیرید

تلفن تماس:09156917266

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانه تماسسوالاتارتباط با ما